
Z dumą informujemy, że kampania "Czas na #tantiemyzinternetu!", zrealizowana przez SFP-ZAPA we współpracy z agencją Green Light PR, została nagrodzona trzema prestiżowymi statuetkami Złotego Spinacza w konkursie organizowanym przez Związek Firm Public Relations.
Kampania, która miała na celu zwrócenie uwagi na problem braku sprawiedliwych wynagrodzeń dla twórców filmowych w erze platform streamingowych, została doceniona w trzech kategoriach:
- Złoty Spinacz za Efektywność
- Brązowy Spinacz w kategorii Kultura i Media
- Brązowy Spinacz w kategorii Advocacy i Public Affairs
Nagrody te są dowodem uznania dla skuteczności naszych działań na rzecz uregulowania praw autorskich w Internecie i zapewnienia twórcom filmowym należnych im tantiem.
W imieniu SFP-ZAPA nagrody odebrały: Anna Robak-Przewłoka (Kierowniczka Działu Komunikacji & PR), Martyna Tomczyk-Bagińska (Starsza Specjalistka ds. Komunikacji & PR), radczynie prawne Monika Chmielewska i Małgorzata Machczyńska, oraz reżyserka Katarzyna Warzecha, reprezentująca Koło Młodych SFP.
Składamy serdeczne podziękowania jury konkursu, agencji Green Light PR oraz wszystkim osobom i organizacjom, które wspierały nas w dążeniu do zmian w ustawie o prawie autorskim. Nowelizacja tej ustawy, do której przyczyniła się nasza kampania, to ważny krok w kierunku uregulowania rynku audiowizualnego i zapewnienia twórcom uczciwych warunków pracy.